det rinner vita blodkroppar från mig

Jag gör typ ingenting annat än sitter och snyter mig idag. Blev nyfiken på vart allt snor kommer ifrån så jag googlade.

118118 sa såhär: "Snor är den vätska som bildas av slemhinnorna i näsan. Det består till störst del av vita blodkroppar, som är kroppens virusbekämpare. Under förkylning eller sjukdom ökar snorproduceringen då många vita blodkroppar dör. Kroppen kan producera cirka en halvliter snor på ett dygn!"

Då kan jag säga att jag producerat minst det dubbla. Minst.

Och så är det ju faktiskt sjukt sorgligt att så många ska behöva dö bara för att jag är sjuk. Ska nog begrava alla mina snorpapper ute i trädgården sen. Verkar som the right thing to do.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Visst är den söt :} köpt på citygross!

2012-05-13 @ 21:54:50
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0