Lodish

Är i FETA pluggmodet just nu. Tog visserligen två Disneyfilmer och lite glass att komma dit, men ändå. Det går bra nu kompis. Jag fattar till och med vad jag håller på med, vilket känns helt underbart. Lovar dock att jag kommer panika en aning när jag skriver själva referatet sen. Just nu läser och översätter jag texten i Lodish och går (för femtiofjortonde gången) igenom föreläsningen med GPCR, samtidigt som jag hela tiden tänker på vad najs det skulle vara att se en till Disney. Ser fram emot en filmkväll ikväll. Funtar på att antingen börja kolla Alcatraz eller om det blir någon film. Disneydisney kanske. Ska nog traska iväg och köpa lite chips också. Och så är jag lite sugen på choklad... eller smörpopcorn. Eller mer daimglass.

Åh. Det är för enkelt att glida ifrån ämnet. Kan jag inte få hålla redovisning om chips och film istället?


Bilder på när jag posar med min Lodish:




Han är så söt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack gode gud att någon annan är i samma sits som jag. Har äntligen översatt första delen av ämnet, det tog bara hela dagen! Men referatet måste ju gå mycket fortare att skriva när man redan översatt allt viktigt :p

2012-05-12 @ 18:41:00
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0