Att äta som ett barn

Folk har klagat på att jag äter som ett barn. Att jag knappt äter nååågonting som alla andra normala människor äter. Så jag har funderat. Oooch funderat. Och kommit fram till att jag inte tycker om:

- Oliver
- Matpaj
- Coca-cola
- Godis med körsbärssmak
- Ost
- Chokladglass och chokladpudding
- Varma drycker
- Cheesecake
- Skaldjur
- Oboy
- Asmörkt bröd
- Kaviar
- Bearnaisesås
- Bönor

Sen kommer jag inte på mer. Men jag måste då säga att det var väl ändå inte SÅ farligt, VAHH? Och så vill jag lägga till att det faktiskt finns saker som jag lärt mig tycka om med åren, bl.a. korv med bröd och banan. Faktiskt.


Men blä för ost liksom.

Kommentarer
Postat av: Björkman

Föreslagen meny till fröken Nyberg


Förrätt: Snittar av asmörkt bröd toppade med ost och kaviar.
Tillhörande dryck: Rykande varmt te.

Huvudrätt: Oliv- och skaldjurspaj med bearnaisesås.
Tillhörande dryck: Coca cola.

Efterrätt: Cheesecake toppad med chokladglass och körsbärsgodis.
Tillhörande dryck: Oboy.


Vad sägs? Ska jag lägga in en beställning? ^^

Svar: Hahaha uuuh nej tack. Iofs är jag inte så säker på att folk som faktiskt gillar allt det där inte tycker om kombinationerna x)
Sofia Nyberg

2012-10-29 @ 18:39:05
URL: http://borgar.blogg.se
Postat av: lisa

Korv med bröd och banan. Oj så vuxet av dig hahaha

Svar: hahaha jaaamen fuck you lisa!
Sofia Nyberg

2012-11-07 @ 10:54:41
Postat av: Björkman

Nä jag hade nog kunnat käka allt :P Även om det skulle kännas lite väl sliskigt att skölja ner det sista med Oboy samt att jag inte gillar Coca Cola.
Men annars så!

Detta är la ungefär min lista:
-Coca Cola
-Ananas
-Pepparrot

Annars äter och dricker jag det mesta vanliga.

Svar: Haha men vaaa ananas är ju asgott:D
Sofia Nyberg

2012-11-16 @ 17:20:39
URL: http://borgar.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag vet inte vad jag ska få göra än. Men det är från kommunen eftersom att jag sökte sommarjobb förut :D

2012-11-17 @ 14:48:18
URL: http://lillskit.webblogg.se
Postat av: Björkman

Icke! Ananas är en synd! Enda jag kan äta ananas i är typ en enda bit ananaspaj, sen är det nog :P Blörg.

2012-11-25 @ 20:07:06
URL: http://borgar.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej! Ramlade in på din blogg efter att ha googlat på apotekarprogrammet/studentlivet i Uppsala. Tänkte höra är det apotekarprogrammet du läser eller har jag fattat fel? ;) Hur är det i så fall? Och skulle du rekommendera Uppsala? :) MVH Emelie [email protected]

2012-12-16 @ 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0