byt ALDRIG lakan

Mhm. Jahaja. Här har man varit duktigast i världen och bytt lakan i sängen (älskar att sova med nya lakan.. de luktar nytt, de är frääääscha och de är mys), och nu två dagar senare är jag helt knottrig i fejjan. På halsen, i nacken.. lite överallt på hela mig. Det kliar, det är bulligt och fult, och.. åh. Jag hatar att vara knottrig. 
 
Inte någonsin är det någon som har sagt till mig att man ska tvätta sprillans nya lakan innan man använder dem, för att de kaanske har något på sig som eventueeellt kan framkalla en allergisk reaktion. Uähh. Jäkla skit. Sen när var jag allergisk mot lakan liksommm?
 
Knottrorna gör sig inte så bra på bild, men tro mig. De finns där. Mest i pannan och vid öronen. :(. Kul att se ut som en prickig korv i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0