KILLAR! Nu orkar jag inte fundera mer. Hjälp mig.

Alla vet vem Kenza är, right? Hon bloggerskan. Det finns typ ingen tjej på jorden som inte tycker att hon är snygg. Hon ser sjukt bra ut. Jag var helt övertygad om att (även) killarna dreglade efter henne, tills någon påstod att han inte tyckte att hon var något speciellt alls. Typ helt okej, liksom. Inte mer.

Ja ba woooot? (ungefär som när någon påstått att Fairly Odd Parents är "helt okej, liksom") Kenza? Bara 'helt okej'?

"Ja. Hon är en sån som alla tjejer tycker är snygg."

Det hade jag ingen aning om. Visserligen var det här bara en kille av massor, men jag har faktiskt läst samma sak på någons blogg. Så, nu vänder jag mig till alla människor av det manliga könet som läser denna blogg:

Vad tycker NI? Är hon bara "helt okej, liksom"?


Bild lånad från kenzas.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är fett bäzz

2010-09-17 @ 17:37:00
Postat av: Lisa

hon är fett snygg. fast jag är tjej :P

2010-09-17 @ 17:45:51
Postat av: elin

alltså, den som inte tycker hon är typ sjukt snygg måste va blind :P

2010-09-17 @ 18:04:03
Postat av: Vanilla

Erkänn du ville ha nekande svar från killarna? xD



Men jo, hon är sjukt tajt!

2010-09-17 @ 23:10:12
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar inte Kenza...

2010-09-18 @ 11:16:35
Postat av: kille_92 :P

"helt okej"... lite mainstream :P

2010-09-18 @ 15:51:28
Postat av: Björkman

Okej kan jag sträcka mig till. Inte min typ.

2010-09-18 @ 17:17:01
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: Björkman

Och ja, svara på kommentaren kanske :P Inte bara jag som får sitta och vänta ;)



Okej, ska lägga upp den, fast blir nog på fb istället.



Bobbycar hade jag när jag var liten, men jag hade framförallt en liten moppe som jag älskade ännu mer och svishade fram med i hallen hemma :)



Ja, typ tvåa, egentligen trea, men det andra sovrummet är ju hans som jag bor med. Men Det är definitivt tillräckligt stort! Haha, visst, flytta in dig när du vill, du får vardagsrummet som är typ halva lägenheten och sitter ihop med balkongen, blir det bra?



Gå upp klockan fyra? Då har man ju knappt lagt sig än? (A) Kan man äta märlor? Jag får känslan av att du vill jobba med dessa små saker ända till pensionen..



HUNDEN, KATTEN, GLASSEN! HUNDEN, KATTEN, GLASSEN! (ooooch Sofia!)

2010-09-18 @ 17:28:11
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: doris

detta är ju fantastiskt! att det faktiskt stämmer. helt okej, liksom

2010-09-18 @ 18:17:10
Postat av: doris

nä jag skoja bara, hon är het

2010-09-18 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0