Ingen bra rubrik.

Tjohej.
Är ruggigt trött nu. Vaknade nyss uppe i soffan med TV:n på. Tror att jag somnade under Numbers. Borde egentligen redan sova i sängen, men såg att datorn stod på. Tänkte att jag skulle kolla på min sida på Bloglovin', och sen drogs jag hit. I alla fall. Idag har varit en rätt trevlig dag. Fick tillbaka idrottsproven - gick megabra, plus att vi hade trampett! Det tycker jag är roligt. Även fast jag, under min gymnastiktid, aldrig var särskilt bra på hopp, så är det ju alltid kul :). Blev många vanliga hopp i början, typ X-hopp, grek, grupperad, halvskurv blablabla.. men vi avslutade med volter. Hm. Det var aldrig min grej det. Körde två, satte mig på rumpan... men jag sträckte upp fint. Tih.
Jaja, förstår fortfarande inte vad jag gör här. Förresten, det där bullbak-inlägget blir inte av, om ni inte redan förstått det. Känns lite cp att skriva om det nu när det var en vecka sedan. Jag får vänta tills nästa gång det blir julbak helt enkelt, då ska jag va lite snabbare.
Men herregud (med Kenneth-dialekt), nu måste jag ändå sova. Har bajsmycket plugg i helgen. HEMSKT. Godnatt, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0