Vääällingby

Tjenare bacon!

Idag har jag spenderat typ hela min dag i Vällingby. Nu när det är sommarlov så har ju mitt busskort gått ut så jag rotade fram någon gammal bussremsa i min plånbok och nöjde mig med den. Men när jag skulle gå på bussen vid Riddersvik så sa han att den inte gällde längre. Alla såna remsor gick visst ut i mars nångång... men så snäll som chauffören var så fick jag åka med i alla fall ^^

När jag kom dit så hade jag redan bestämt mig för att inte köpa någonting, då jag inte har några pengar att betala med. Jag förstår seriöst inte vart alla mina pengar tar vägen? I alla fall så hade jag bara tänkt kolla runt lite på massa affärer, för att se lite vad som finns å sådär.. och ifall jag kunde hitta något som jag ville köpa senare, när barnbidraget kommit. Så jag gick först in på Gina (min favoritaffär bara för att de har ett stort utbud av kläder och för att det är billigt) och letade upp lite kläder jag kollat på på internet. Men, ja.. ingenting ser ju likadant ut i verkligheten som på bild, och allt satt inte som man hoppats tyvärr.. Men några plagg finns fortfarande kvar på min "att köpa-lista" i alla fall :)

Efter det så gick jag runt inne i k:fem-huset, in på Sisters, Make up store, Mango, MQ, Topshop.. jao lite allt möjligt. På Sisters var det faktiskt REA, vilket det iofs var på många affärer, och då hittade jag en jättefin tröja där, som jag såklart provade... och den satt bra! Det var halva priset så den kostade 250 istället för 500, det är väl ett bra köp? Tyckte jag iaf, så jag köpte den ^^ Efter det och en ny bussremsa hade jag bara 20:- kvar på kontot... WUW!

Mango har extremt fina klänningar! Provade tre stycken å alla var übersöta. Visserligen kostade alla 700 spänn, men ååh vad jag vill ha den vita... :D


Jahapp, nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, vill inte sova. Kanske läser lite?
Aja, puss&gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0