Sofia dissar förlusten av Punkt.se

PUNKT.SE HAR FÖRSVUNNIT!
Jaa, de har tagit bort den jävla tidningen! Bara för att de hade gått i back med typ 200 miljoner kronor förra året, så lägger de ner hela alltet. Jovisst, det är nedrans mycket pengar, men ändå. Tänk på alla människor som sitter på tunnelbanan och vill läsa tidningen, och så kanske de är för små eller har för mycket saker i knät så de inte kan hålla&bläddra i de gigantiska tidningarna Metro och City. Punkt.se var ju så liten och smidig, lite göllig sådär. Själv läste jag iofs inte själva tidningen, men jag läste SERIERNA. HAHAHA, vissa va så jävla kuuuul, min humor ^^. Men nu finns ju inte dom längre, så nu måste jag läsa serierna i City istället, å de är inte alltid lika roliga.. :(
Menmen, i alla fall så dissar jag att de lagt ner punkt.se och därmed sketbra serier.

Wulffmorgenthaler:

image33

Hahhaha, skönast? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0