Dagens vits - 13 Maj

Hahha, läste vår dassbok (de är sketaroliga), och så läste jag den häär! HAHAHAHA

Det var en björn som jagade en kanin i skogen.
De hittade en gyllene kotte och lyfte upp den. Då förvandlades kotten till en ande. Hans sa:
- Nu när ni ha befriat mig från den gyllene kotten så ska ni får 3 önskningar var.
Kaninen sa:
- Du får önska först björnen.
Björnen sa efter en stunds fundering:
- Nu har jag det, jag önskar att alla björnar i den här skogen blir honor.
Poff, och så var alla björnar i skogen honor.
Kaninen sa då:
- Jag önskar mig en motorcykelhjälm.
Poff, så hade han en motorcykelhjälm på huvudet.
Anden vände sig åter till björnen och björnen sa:
- Jag önskar att alla björnar i hela Sverige ska bli honor!
Poff så var alla björnar i Sverige honor.
Kaninen sa då:
- Jag önskar mig en motorcykel.
Poff, så fick han en motorcykel.
Björnen sa då:
- Jag önskar att alla björnar i hela världen är honor!
Poff, så var alla björnar i världen honor.
Kaninen hade då en sista önskning kvar. Han sa:
- Jag önskar att björnen var bög!
Sedan satte han sig på motorcykeln och körde iväg.


GAAHAHAHA, BÄÄÄÄST, erkänn att du garva? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0