Taskig ekonomi?

Fittifaen vilken sämst ekonomi jag har. Jag är totalt värdelös. Ikväll såg jag på tavlan inne i köket, där det står hur mycket jag är skyldig m&p å vice versa. Jag är skyldig 643 KR! Merdemerdemerde.. vart kom dom ifrån liksom? Dessutom har jag köpt lite nya grejer idag, och så måste jag köpa två par skor och ett nytt rouge också. Det sistnämnda kan vänta ett tag iofs, men ändå. JAG VILL HA PENGAR! Jag hade ju tankar på sommarjobb men misslyckades och jag får 300 kr varje gång jag städar huset. Men jag kan ju inte städa en gång per vecka för de.. de har ju inte ens mina päron råd med. Så det finns typ ingenting jag kan göra. Ska nog lämna tillbaka tröjan jag köpte idag, å så ska jag sälja några gamla väskor så jag får nån hundralapp kanske, sen ska jag rota igenom garderoben för att se om man kan sälja något där kanske..

Fasen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0