Innan jag dör vill jag...

... hoppa fallskärm. Fatta hur grymt det skulle vara att hoppa rätt ut i luften och bara sväva omkring där, som en fågel. Härligt, alltså. Man skulle känna sig så fri och levande på något sätt. Ända tills man inser att fallskärmen inte vill fälla ut sig...

... lära mig att spela trummor. Eller något annat intressant instrument. Hittills har jag bara prövat på tvärflöjt, rätt så mesigt.

... ha blivit bäst på det jag gör. Jag har höga ambitioner inom det ämnet. Jag vill hitta ett jobb som verkligen är jag, som jag brinner för. Än så länge står jag still på den punkten, har inte riktigt kommit på någonting som jag vill göra. Det finns så otroligt mycket yrken därute, det gäller bara att hitta det som skriker Sofia.

... ha besökt London, Kina, New York, Nya Zeeland och Australien. Platser jag känner att jag bara måste ha varit på helt enkelt.

... ha funnit "true love". På något sätt. Tänk som i filmer... allra helst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0