Julklappar?

Det är en klurig grej det. Mina föräldrar kräver redan en önskelista så att de kan ge sig ut i affärerna innan julrushen drar igång. Rätt smart, men otur för mig. Jag har ju precis fått allting jag önskat mig! Känns det som i alla fall, 22 oktober... inte så längesen. Kommer faktiskt inte på så mycket mer än det jag redan fått... Så, är det någon som har ett bra förslag? Än så länge har jag bara skrivit upp "SATC-boxen och iPodhörlurar". Inte så mycket direkt, kanske inte så väldans intressant heller. Jag som alltid brukar vara i full gång på den punkten! Attans rackarns rabarber, måste bättra mig!

En sak jag känner att jag måste nämna, är julgranskulor. Varje år har vi haft rätt torra, tråkiga röda och silvriga. Om man jämför med t.ex. en Disneygran är det ingenting. Så jag talade om för mutti att jag tyckte att vi borde satsa lite mer på granpyntet i år. Någon natt senare, drömde jag att hon hade köpt såna, ni vet matta julgranskulor med nåt glitter på (:D). Den kändes rätt verklig. Men sen senare på dagen, när jag hade vaknat, så kom jag på att det faktiskt bara var en dröm. Snopet. I alla fall... idag kom hon hem med såna fina :) Så vår gran kommer bli much more like a Disneygraaaan, heja!
(very interesting, I know...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0