Smycken & Kläder

Hejsan hoppsan!
Det var nog ett tag sedan som jag köpte någonting nytt till garderoben. Därför tog jag en snabb tur till Vällingby igår efter skolan för att se om det fanns något skojigt. Kom på att jag hade en rabattkupong på Glitter - 25% rabatt på hela köpet. Så jag blev ju tvungen att smita in där förstås... Kom ut igen med stora hårspännen (behövs för mitt hår), ett halsband och två, jag vet inte vad det heter, berlocker? I alla fall, det fanns såna extra så att man kan byta. Super!
Efter det svängde jag in på Gina Tricot. Behövde långa linnen, men fann såklart andra saker också. En supermysig lång, blå kofta för 99 kr och en t-shirt för 50. Idag köpte jag också nya tights, ett par militärgröna och ett par lila - för att liva upp hösttråket litegrann!

(klicka för större bilder)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0