Ämnet är återigen: FILM!

Jag är en såndär person som älskar att skriva massor av listor. Vet inte riktigt varför, höhö. KUL. I alla fall så har jag skrivit en lista på alla filmer jag sett under sommarlovet, och gett betyg på dem. OCKSÅ KUL (eller inte...). Hittills har jag sett 31 stycken. Hm.. fasen... jag har gjort fel. Det där är inte hela sommarlovet... MEN SKITSAMMA. Jefvla bajs.

American Psycho
Minority Report
The Butterfly Effect
Twilight
Mina's first time
The Island
The Family Man
Ice Age 3
Tropic Thunder
I, Robot
She's the Man
Wild Child
Wallander - Hämnden
Allt Flyter
National Treasure
Crocodile Dundee i L.A.
The Happening
Wallander - Skulden
Unbreakable
The Curious Case of Benjamin Button
Bedtime Stories
Batman Returns
Max Payne
Huset Vid Sjön
Sex and the City - The Movie
Wallander - Kuriren
Anugs, Thongs and Perfect Snogging
National Treasure  - Hemligheternas Bok
Narnia - Prins Caspian
Da Vinci Koden
The Butterlfy Effect 2


Absolut sämst var American Psycho. Allvarligt talat. Sjukt dålig film. Max Payne, Mina's First Time, The Butterfly Effect 2 och Tropic Thunder fick också bajsbetyg.

Favoriterna var The Butterfly Effect (ettan, alltså), Ice Age 3, SATC, båda National Treasure, She's the Man och Da Vinci Koden. Måste säga att jag blev lite besviken när jag såg Benjamin Knapp-filmen... hade förväntat mig att den skulle vara bättre. Den var ju lite cool, måste medges, men det blev väääldigt långtråkigt efter ett tag. Den fick 3,5... av 5. Förresten... det stora antalet (ehm.. tre) Wallander-filmer beror på Mutti och Vati, de ser alla som släpps.

 
Man kanske borde titta på tvåan... Jag är nyfiken på om det ens är möjligt att göra en ännu sämre film....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0