Fisken har gett mig ett svar... kanske

Minns ni inlägget "Jag undrar..."? Skrevs för någon dag sen? Om ni inte gör det har ni minne som en guldfisk (Som tydligen ska ha ett minne på 10s, vilket gör att den kan bo i en så liten skål... den tror att den kommer till nya ställen hela tiden. Jag tror inte på det. Hur har de kunnat mäta längden på en fisks minne? Det är ju bara knäppt.)

I alla fall. I det inlägget frågade jag "Om man vrider på huvudet så näsan pekar (i princip) bakåt, pekar då näsan framåt eller bakåt? (Med tanke på att man brukar säga "vart man än vänder sig så pekar näsan alltid rakt fram")... "

Fisken gav kommentaren:
"Det är som i det gamla tyska ordspråket "Hur man än vänder har man skinkan bak!"

Om det nu är på det viset, så har jag fått svaret på min fråga. Tack så mycket!


(TILL FISK: Anledningen till att jag inte reagerade på det när du sa det i skolan, var för att jag inte kopplade. Jag var inte helt hundra. Inte alla hästar hemma (I STALLET OM NI SÅ VILL!). Hissen gick inte ända (rumpan) upp. Whatever. (som för övrigt är ett fult och irriterande ord).)


Kommentarer
Postat av: fisk

Hehe, bättre sent än aldrig ;) (alltså kopplingen)

2009-12-12 @ 13:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0