Jag vet att jag säger det här ofta...

... men PERKELES JÄVLA FIS VAD JAG HATAR HISTORIA!!! Ett prov på mellankrigstiden på onsdag och jag fattar ingenting. Alltså verkligen INGENTING. Är jag hopplös? Ja. Ni förstår inte HUR lite jag förstår. En liknelse: Min förståelse av mellankrigstiden, är som en smältande mini-marshmallow på solen. Förstår ni? Även om det finns någonting VÄLDIGT, VÄLDIGT litet som jag förstår, så är det knappt. Det är smält. Min hjärna är smält. Varför kan inte bara hela jag få smälta?

Kommentarer
Postat av: Jennica

sv: tack ska du ha :) haft en bra dag?

2009-05-19 @ 17:27:04
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Björkman

O ja, ytterst nöjd! :P

Nej, men jag har ju ändå haft sisådär 6-7 år mer än dig på mig att knarka filmerna om och om igen så.. (A)

Thanks :) Haha..ja det finns en liten sån inom mig.

Sex dagar för sent är bättre än sju dagar hrrm.. "men ja e..ja e inte bitter!"

Och jag förstår din känsla för historia. Kan lätt jämföra den med mina känslor för matte vettu :P

2009-05-19 @ 19:40:44
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0