Mopsen explodera... ska vi...?

Äntligen är inlägget här. Förlåt Elin, det tog ett tag... men jag är ju som jag är (alldeles, fullkomligt underbar).

Jag och Elin var på träningshumör förra veckan och var därför på ett step-pass på Bromma Träningscenter (hurtbullar :D). När vi ska tralla hem efteråt, ser vi nåt halvt dött på marken.... que? "En mopp!" säger smarta jag. "EN DÖD MOPS!" utbrister Elin, vilket jag tycker var hysteriskt roligt..... väldigt fyndigt.



Ps. För er som inte förstår rubriken... se nästa inlägg! Ds.
(...vafan skriver man Ds för? och vad sjuttsingen står bokstäverna för anyway?)

Kommentarer
Postat av: thomas

Ps.= Post scriptum... Ds= Deinde Scriptum... :) kolla denna sida scriptum" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/Postscriptum

2009-05-03 @ 18:13:43
Postat av: Sofia

Hm... jag förstår! Fast jag har fortfarande inte helt klart för mig VARFÖR man säger så?

2009-05-03 @ 20:49:38
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0