Nu kommer ett sånt där jobbigt inlägg

Ska jag köpa den?
199 eller 299 ... kommer inte ihåg.

Kommentarer
Postat av: Björkman

Kanske är du det, kanske inte. Ofta brukar skämtsamma och uppåt personer ha något sår på insidan som det glada utåt döljer väl.. Men inte alltid såklart :) Men att vara nere är ju aldrig något fel, även om jag för egen del såklart helst vill undvika det. Haha, nu blev det djuuupt.

Gah tusen inlägg du spammar helt plöstligt!

1: Stackars faster. Måste vara hemska släktmiddagar..

2: Otroooligt spännande att äntligen få se resultatet av omröstningen! Finner inga ord!

3: Jodå, du ser ytterst..hmm..samtalsvänlig ut

4: Mera Östen, mindre EMD!

5: Jag är kille, dvs vad jag än ger för råd, så kommer du som är kvinna ändå inte bry dig i slutändan och besluta själv :P Men okej, jag tycker att den passade dig ypperligt :)

Puh..längsta kommentaren nå'nsin, lätt.. Nu ska jag sova, gonatt lr gomorrn!

2009-05-29 @ 03:20:53
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: Björkman

Och just det; ja facebook! Det var väl företagsamt av mig :P Varför inte liksom :) Härligt att du inte bara dissade; "Nejsch vafan den där bloggsnubben igen!"

2009-05-29 @ 03:25:48
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: doris

måste bara säga att man ser kameran i den andra spegeln bakom din axel :D :D :D eller.. det är kanske inte möjligt.. det kanske är något annat? :S.. kan det vara en mugghållare?

2009-06-02 @ 23:39:22
Postat av: Sofia

Haha, en mugghållare? :D Vaad skulle den göra i ett omklädningsrum käre du? Nää.. det är mobilen... fan. Får väl fixa det... kanske.

2009-06-02 @ 23:41:11
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0