Dregelhistorien

Min syster (jag har lovat att inte nämna något namn...) är konstig.

Jag, mutti och denna mystiska, oidentifierade syster satt uppe i vardagsrummet igårkväll och hade lite småkul. Syster säger:

- En gång snattade jag en godis. 

:O MEN HERREGUD!

- Jag råkade dregla på den.

??? (HUR, kära syster, lyckades du med det?)

- Jag hade en klubba i munnen...

... ?

- Så du tog den godisen du hade dreglat på?
- ... Asså... jag kunde ju inte ta allihop.

HAHAHA.

- Dreglade du på ALLA godisar?
- ... Jag hade en klubba i munnen.

HAHAHA.

Samtidigt så hade syster 2 stått på sidan om, pekat på dreggelsyster och sagt:
- MEN GUD VAD ÄCKLIGT!

Och där stod även vati:
- Kom, nu går vi härifrån.



HAHAHAHAHAHAH. Jag garvade mig ända bort till London. Se detta framför er och skratta lika mycket som jag. Hohohoooooo.


Hm, okej... jag upptäckte nu att det kanske inte låter lika roligt som det egentligen var... Så nu är det jag som sitter här som ett fån. Hm, aja. I'm used to it.

Kommentarer
Postat av: L

"... Jag hade en klubba i munnen." Låter så random :D

2009-11-22 @ 01:52:41
Postat av: Sofia

Hmm... L? Det var ett konstigt namn...

2009-11-22 @ 01:55:42
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: fisk

hahaha, JAG tyckte iaf att det var roligt:D

2009-11-23 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0