Sofia skrattar i fel kategori

När jag var och handlade med vati på Willys för ett tag sedan, så fann jag något som jag tyckte var lite småroligt:

Det var alltså inte toapapper eller hushållspapper, utan det var torkpapper.

HOHOHOHOHO

(... skratta då?)


Åhnej, jag har ett problem. Vilken kategori platser det här inlägget i? Sett, hört, uppmärksammat eller Sofias humor? Ååååh.... jobbigt läge.

... Det får bli Sett, hört, uppmärksammat. Fast ni vet ju att det lika gärna kunde ha platsat i Sofias humor. Ju. Så det är lugnt. Liksom. Typ.. Ja.

Kommentarer
Postat av: Doris

den SKA ligga under Sofias humor också!

2009-11-25 @ 08:06:56
Postat av: Sofia

Det går inte att ha i två samtidigt... :(

2009-11-25 @ 15:12:37
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0