SUPERBANAN!

När jag var på väg hem från Ekerö någon gång under höstlovet, trallade jag förbi Brommaplan (såklart). Helt plötsligt så for det förbi en väldigt rolig grej på spåret. Är det en tunnelbana? Är det en bil? Är det en mulåsna? NEJ! Det är en konstig-grej-som-jag-inte-har-någon-blekaste-jävla-aning-om-vad-det-äääär!

Jag hade aldrig sett en sån förut. En ny upplevelse. Jag var snabb upp med mobilen för att knäppa en bild (duktigt), men den jävla knappen ville inte funka i tid. Plus att ... det blev inte så mycket till bild... öhm... ni får väl bedöma själva:

Öh... ja... precis



Om någon vill veta vart jag fick rubriken ifrån...:

Banankontakt - Electric Banana Band ... PRIMA MUSIK! (Y)
Fler låtar med denna grupp kommer att dyka upp. Jag har mina små favoriter, minsann.

Kommentarer
Postat av: Missie- The One

heeej:) allt bra?:)

2009-11-03 @ 00:16:31
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0