Berättat av Ann Al - osynlig och allvetande berättare

Sofia: Man ser jättekul ut när man är upp-och-ner!
(ställer sig med huvudet nedåt och tittar sig i en liten spegel)
Sofia: Hahaha, man ser ju könsopererad ut!

Ehh... ursäkta? Vad sa du nu Sofia?
Skönhetsopererad heter det. S-K-Ö-N-H-E-T, inte kön.


För att spinna vidare på ämnet...
 
Ida (sitter vid datorn och pluggeriar): Asså GAHH. Varje gång jag ska läsa ordet "plenisal" läser jag "penisal". Skitirriterande.
Mutti: Varje gång jag ska skriva "pensionsförsäkring" i ett mail på jobbet skriver jag "penisonsförsäkring".

Sofia skrattar som en galning.
Sofia: Hahaha. Tänk om du skulle skriva det till någon viktig person! "Hej, vill du ha en penisförsäkring?". HAHAHA.


Och Sofia vet att man inte ska skratta åt sina egna s.k. "skämt", men samtidigt undrar hon: Vem ska annars göra det? Och även: Man måste ju skratta om någonting är roligt.

Kommentarer
Postat av: fisk

AHAHAHAHA SKRATTAR MED DEJ!! :D:D

2009-10-08 @ 18:38:25
Postat av: Sofia

:D:D:D

2009-10-08 @ 23:24:01
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0