Fairly Odd Parents

Jag älskar den serien. Antagligen den bästa tecknade som finns. HAHAHA. Jag kan sitta och garva för mig själv, som en annan idiot. Och eftersom jag ska skriva in några fisroliga citat därifrån, så antar jag att jag måste berätta vad den handlar om först.... annars kommer ingen fatta ett bajs.

Timmy är ett litet mobboffer med rosa mössa. Hans föräldrar är sjukt konstiga och hans barnvakt är djävulen i egen hög person. Han får därför två feföräldrar som han kan önska sig vad som helst av. Cosmo (den gröne) har IQ-mumsmums (och är BAJSrolig), Wanda (rosa) är den smarta av dem. Ingen annan än Timmy får se feerna och därför skiftar de form hela tiden, oftast är de fiskar. Hela serien är full av merderoliga kommentarer. Älska, älska, älska... 

Timmy frågar sin pappa vad han ska äta till frukost... (Cosmo och Wanda är i fiskform)
Timmys pappa: Fisk är bra! Det är mycket protein och lite fett.
Cosmo (till Wanda): Ha! Han har inte sett dig i shorts.



Pappan tittar på fiskskålen.
Wanda (till Cosmo): Han iakttar oss! Va som en fisk, va som en fisk!!!
Cosmo: Öh... MU!


Timmys pappa ska hjälpa Timmy med matteläxan.
Timmys pappa (till Timmy): Det här är en parallello...grej! (ritar en triangel)



Hahahaha. Så grymt jävla roligt.

"Vet du vad som är riktigt mikroskopiskt? Ditt medelbetyg!"


Serien går på Disney Channel och Nickelodeon. NI MÅSTE SE!

Kommentarer
Postat av: fisk

Hörrudu sofia, nu fattar till och med jag dom här skämten. Dom blev ju genast mycket roligare när jag läste dom, än när du berättar dom för mig ;P

2009-10-16 @ 18:47:20
Postat av: Sofia

Hahah, fan.. är jag SÅ dålig på att berätta roliga historier? "Jag ska bättra mig" (skånska) ... (Johan Glans) (Johan Ollon)



MEN! Då finns det ju en chans att du faktiskt börjar titta på det!? :D:D:D:D:D:D

2009-10-16 @ 22:08:11
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: fisk

SÄLLAN! Så lågt tänker jag inte sjunka...än...;)

2009-10-17 @ 16:46:18
Postat av: Sofia

Det kommer, jag lovar... det kommer.

2009-10-17 @ 22:24:25
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0