Fisken har IQ fiskmås :D

Någon gång i förra veckan visade jag en bild för Fisken (a.k.a. Emma). Bilden var i princip helt svart, men det fanns några färgglada fläckar. Eller.. hm.. det blir lättare om jag lägger upp den istället.
Där har ni den.

I alla fall så bad jag henne att försöka lista ut vad bilden föreställer. Hon sitter och tänker ett tag... när hon bestämmer sig för att gå på in "Information" där det står att bilden togs klockan 23:23 den 29 augusti.

"JAHA! Den togs 23:23... då måste det ha varit mörkt i alla fall...."

Håhåhåååå som jag skrattade som en annan fransman. Det tyckte jag var skitkul. Bilden är ju helt svart... liksom.. ni förstår? Ja... precis.

Lite senare frågar hon:

"Men, hmm... 29 augusti... vad var det för datum?"

HAHAHA. Också kul. Jag skrattade massor. Hohohoooo.

Kommentarer
Postat av: Mållgan

SVENSKA SUGER

2009-10-06 @ 11:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0