UPP!

Idag var jag på... bambambamrammm... GALAPREMIÄREN AV UPP! (den där nya Disney-filmen man sett på reklam hundratals gånger, med den där gulliga lilla scouten... den som verkar så grymt rolig?). I alla fall. Jag blev ditbjuden av Lisa (hon brukar få en massa såna biljetter... härliga bananer!) och TACK säger jag för det, för jag älskar den! Så nedrans bra... är nog en av de bästa av de animerade varianterna. Jag är lite småkär i scouten. Faktiskt.

Eftersom det var en galapremiär så var det lite spejsat... man fick godis, lantchips, blablabla... och efteråt var det brunch på Café Opera. PANNKAKSTÅRTA IS THE SHIT. Jeees... def! När man traskade därifrån fick man ta ballonger också... det är heeelium i dem :D:D:D

Med mig hem har jag alltså: Tre heliumballonger (var lite småpinsamt att sitta med dem på tunnelbanan och bussen när jag åkte hem, ensam... lite blickar fick de, mina små ballonger), ett par 3D-glasögon, en liten skitgullig godispåse och... öhm.. inget mer.









Scouten:

Kommentarer
Postat av: Björkman

Kära Sofia, du inser att meningen "lite blickar fick de, mina små ballonger" kan misstolkas något väldeliga av en stor procent av jordens befolkning?

2009-10-12 @ 00:30:12
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0