Här kommer den skitroliga bilden!


HI HI HI. Ni kanske inte tycker den är rolig, men det tycker jag. Och sånt är livet när man läser min blogg. Jag är oftast ensam om att skratta åt såna här saker. Är det inte för härligt?

Mållgan (jag hatar dig för att du inte identifierar dig) (typ) ville att jag ska beskriva bilden, utan bild. Så, för de blinda som omöjligt kan se bilden (nu när jag lyckats få in den :D), kommer här en beskrivning:
En fin, brun liten kanin ser lite mysigt ledsen ut, för han vill också ha en fadder.
En fin, brun liten kanin ser bajsglad ut (en inklippt, leende människomun), för nu har han fått en. Bli djurfadder på djurensratt.se.

Här följer även en beskrivning på varför den är så rolig:
Det är en reklam som visas i min blogg, där den ena bilden visas först, och den andra ploppar upp en gnutta senare. MED VÄRSTA SMILET. Det är ju skitkul!

Kommentarer
Postat av: Mutti

Och hur skulle en blind kunna läsa din beskrivning?

:)

2009-09-30 @ 19:12:34
Postat av: Sofia

Men, men, men... ha lite fantasi!

2009-09-30 @ 19:14:41
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0