Ett inlägg skrivet UTav mig

Nu har jag sökt maaassor av sommarjobb. Det borde räcka. Det krävs en rejäl otur om jag inte ska få ett enda.

Hur som helst så heter ju min mentor Kennet, och vi har honom i både fysik och matte (som så många redan booorde veta). Jag stör mig sjukt mycket på att han hela tiden säger "utav" istället för "av". Känner UTav, går UTav, blablabla... Dessutom så markerar han UT lite extra. Störande som merde.

I alla fall så har jag hittat hans UT-kompis: Paradise Hotel-Cimon. Illa. Jag läser hans blogg någon gång ibland, och han gör precis samma sak. UT UT UT UT UT av. Han skriver bl.a. "Självklart fick Farbror Cimon i sig för mycket UTav det goda och stod och kraxade som en jävla skata tills ansiktet blev blått."

Varför? Är det mer gammaldags eller vadå? För ibland fungerar båda två, men det låter fortfarande konstigt. Bläh.

Här får du ni en bild UTav mig: Cimon, jag är besviken på dig.

Här har han dessutom en ful kavajgrej på sig.
bildkälla

Kommentarer
Postat av: Victor

Fy fan vilken full Kavaj....

2010-04-09 @ 20:31:53
Postat av: lloyd alexander

Kavajgrej lol

2010-04-12 @ 17:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0