Johannas rum är roligt

Jag hjälpte Johanna att städa hennes rum igår.. sortera ut en massa skräp och allt vad vi gjorde... hon ska möblera om :) Iaf.. vi hittade sjukt roliga saker. Tog inte bild på allt, men det fanns en pärm med saker hon gjorde på dagis, hahahah:


Le pärm. Lägg märke till alla de fina bilder som Johanna klippt ut och klistrat fast. Älskar räkmackan, hahahaha.



Hahaha, "gul" eller "gu l". Hahahaha. Hon har ritat sitt öga längst ner också. Skitfint (Y)



"Johanna N". Hon har fortsatt skriva på raden under fast åt andra hållet. Hahaha.



Här ska det stå "Nemo". Hon har alltså skrivit baklänges. Varför? Ingen konfettig liten aning.



Och juste, vi hittade en otroligt ful liten sak som Johanna pysslat ihop (för förhoppningsvis många år sedan). Det kommer upp en bild senare, och då blir det gissningstävling igen. Om NÅGON lyckas lista ut vad det är, är det otroligt.

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

hahaha.. jag tänkte efter om det verkligen var så länge sen jag gjorde den där "saken". Jag tror inte det, nåt år kanske.. HAHAHAHHA!

2010-04-08 @ 19:43:55
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ofta det bara var ett år sen? hahahha.. det var ju saker från tiden du vägde 18 kg!

2010-04-08 @ 20:26:52
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: doris

jag tycker det var mycket skickligt att hon även vände på bokstäverna när hon skrev åt andra hållet.

2010-04-09 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0