men... FÖRLÅT DÅ!

För att jag suger på att blogga. Bajs på er, Fisk och Linus. Klaga inte! Jag har suttit här hemma och blött näsblod i tre dygn och det enda ni tänker på är att jag ska blogga. TACK SÅ MYCKET!


Nä. Nu drev jag. Jag är inte arg. Jag blir faktiskt bara glad att det är någon som bryr sig om jag inte bloggar. Men jag har faktiskt blött näsblod. För andra gången i mitt liv. Helt utan anledning. Jag håller nog på att dö inifrån.

Vad har jag haft för mig sen sist? Tackar som frågar! Jag har skrivit nationellt prov i svenska B. En debattartikel om äktenskap och skilsmässor.... Vi får se hur det gick. Kan ha blivit så att jag inte helt och hållet höll mig till texttypen. Och så har vi fått tillbaka fysikprovet. Kursprovet. Provet med stort P. Hela mitt betyg i fysik A-kursen berodde på det provet.

AND I

Kommentarer
Postat av: fisk

du kanske har fått hjärnsubstans av allt pluggeri, därav näsblodet :D

2010-04-24 @ 18:03:54
Postat av: doris

hehehh

2010-04-24 @ 20:29:44
Postat av: Linus

hahahha! jag skrev om samma sak och nojjar mig om samma sak.

2010-04-24 @ 21:24:29
Postat av: Sofia

Fisk: Hahahaha, du vet att alla har hjärnsubstans? Annars är man inte särskilt smart..



Linus: Höhö. Hoppas vi nojjar oss i onödan (Y)

2010-04-25 @ 01:12:20
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0