ps. inlägget är uppgjort. jag ljög. ds.

Betyder alltså: Inlägget var önskat av Doris som vann December ett. Jag älskar inte pepparkakor, även om det är gott. Och definitivt inte glögg. Det är äckligt. Tycker inte om varma drycker över huvud taget.


Och nu skriver jag det sista på novellen. Har lite mindre än en sida innan den är finito. Kan bli bra. Kaan bli bra. Hoppas. Kanske kommer den ut på bloggen senare, om jag är tillräckligt nöjd. Det är alltid jobbigt att posta noveller... de känns personliga på något sätt. Även om det man skriver om inte har något som helst med mig att göra.

Kommentarer
Postat av: Björkman

Inte varm choklad heller?? :O

2010-12-05 @ 01:32:50
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: doris

ååh. jag tyckte det lät så trevlig allt gott du skrivit om pepparkakor och glögg :( men jag bortser från detta inlägget och fortsätter tycka det va trevligt, och kanske bjuder dig på pepparkakor och glögg någon gång framöver

2010-12-05 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0