Bokrea (Y)

Jag har köpt:

• Jack Uppskäraren - Kriminalfall och legend
- Ska bli väldans intressant att läsa. Tycker om kriminalare... och Jack the Ripper är ju till och med ett ouppklarat fall. Asballt, eller vad man nu får säga. Funderade på om jag skulle köpa mig Hannibal Rising också.. men så blev det inte..

Av Jonas Gardell:
• En komikers uppväxt
• Ett ufo gör entré
• Jenny
- Jag vet, alla tycker att böckerna är helt åt helskotta konstiga, men jag har av någon anledning fastnat lite för dem. En komikers uppväxt och Ett ufo gör entré har lästs i skolan, och det tog väl ett tag innan jag lärde mig att uppskatta dem... Nu kommer Jenny också :D!

Av Per Nilsson:
• Du & Du & Du
- Lästes också i skolan under högstadiet. Ganska speciell.. lite konstig.. men fortfarande mycket bra. I alla fall vad jag kommer ihåg. Ska se om den fortfarande lever upp till det ;D

• Kill Bill vol.2
- Har man vol.1 måste man ha vol.2. Helt sjuka filmer, men bra. Quentin Tarantinos är ju lite... speciella. Och grova. Och.. blodiga. Men det blir lite speciellt... ungefär som Tim Burtons filmer... Edward Scissorhands :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0