En rubbad världsbild

Jag har LEVT efter att snubben som spelar katten Måns i Pelle Svanslös är samma snubbe som spelar Skitenhielm i Ondskan - alltså Gustaf Skarsgård. Jag har på allvar trott det så länge jag kan minnas.

För några dagar sedan fick jag höra det. D e t  ä r  i n t e  s a n t. VA!?!??! DRIVER NI MED MIG!?

Helsike och pannkaka. "Upp som en sol, ner som en pannkaka."

Allt kollapsade.

Såklart var jag tvungen att kolla upp VEM denne mystiske Jag-är-inte-Skitenhielm-men-ser-exakt-ut-som-honom-bara-för-att-retas är. Han heter Christer Fant. Fjant.


Hur som helst, så kom inte och säg att dessa två människor inte är lika:

De ser ju för sjutton likadana ut... morr. (om de skulle varit lika gamla...)

Morr 2: När jag sökte bilder på denne Fjant så hittar jag dessutom en bild på en viss Daniel som även han ser precis ut som Gustaf Skarsgård/Fjant:

Vad är det som HÄNDER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0