Men BLACKAN!

Vad ända in i glödheta är detta:

????????


Det här fann jag alltså på fronter. Min skolas egna hemsida för elever. Så låg den där.. i en mapp som heter "Lilla Linda". Vart sjuttsingen kom det ifrån? Och vem tusan är det som har lagt upp det? (hahaha) (...fast det är ju traumatiskt, förstås)

Förresten så är personen på bilden inte särskilt liten...
Men det skulle kunna vara en Linda med tanke på dubbel-D. (FÖR ATT LINDA ÄR ETT TJEJNAMN OCH DUBBEL-D (BRÖST) INNEBÄR KVINNA... get it?)

Kommentarer
Postat av: Björkman

Yes, jag erkänner (A) Kändes som en evighet tills du avslutade omröstningen.. Känns inte direkt som den kommer att hamna på statistiska centralbyrån :P



Mm, usch.. Naturligt söta tjejer ska det vara har jag ju sagt :) Som du själv!



Jag gav bort boxen en gång i present. Känns som en stor evighet sedan. Har aldrig sett alla avsnitt, men bra många.

2010-02-03 @ 23:45:54
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: doris

en linda för att det är dubbel-D? mer specifikt

2010-02-04 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0