Min brön

Nu kom jag att tänka mina formbröd! Mackor, alltså. Formfranska... smörgås.

DET ÄR NYTT RECEPT! De är myyycket större och innehåller mer... luft (gör stor skillnad i smaken). Detta gjorde mig bara en gnutta irriterad när jag insåg att det bara får plats hälften så många mackor på en plåt, vilket innebär hälften så många varma mackor. Och jo, jag vet att de även är större, men det blir liksom inte.... samma grej. Man ska äta fyra mackor, men nu kanske man bara äter tre innan man blir mätt och då blir det fel i systemet.

Fast de är iofs lite godare. Pluspoäng för det.



Problemet på bild:

Ser ni? Nio stycken. Pyttefå nio stycken! Förut fick man plats med tolv! Okej, inte riktigt hälften.. men ni förstår.. skandal.


Men! Som sagt - något godare. Ser ni det orangea på påsen? Där står det "NU - MYCKET STÖRRE, MYCKET GODARE", eller något i den stilen. Låter bra, bra, bra. Till hälften, dårå.

Kommentarer
Postat av: Björkman

Asså minsann, så du har spelat tvärflöjt?? Det tyckte jag alltid var det vackraste blåsinstrumentet (till skillnad från tromboneländena som vi saxofonister alltid hade rätt i ryggen i orkestern -.-)



Ja, det är ju det jag säger! Om jag tvingas välja! Så eländigt tycker jag matte är.. jag håller mig till rättstavning och historia och så'nt istället isåfall..



Haha, har du sett den förr? Du kanske ser på Heroes rent ut av? Annars så gör hon ju det för att testa hur hennes krafter som odödlig fungerar :P

(And yes, it's very wise of you to hide ze axe..)

House of Wax har jag inte sett tror jag. Däremot en annan mycket störande scen i "Antichrist" som du kanske hört talas om där den kvinnliga huvudpersonen klipper av en bit av sin.. ja. Den filmen ser man inte mer än en gång om man är någorlunda riktigt i huvudet. Brr..



Ang. inlägget: Du vet.. det finns brödbakare som fortfarande gör små rostbrön..

2010-02-26 @ 19:26:01
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0