NY VECKANS FRÅGA

Vad absolut MÅSTE du göra innan du dör?


Resultat från förra Veckans Fråga "Vad tycker du om min blogg?"

H E R R E G U D. Varför i hela friden röstar så många på Dagens Outfit? Haha. Bilderna förstår jag.. det är jag rätt dålig på, men jag ska bättra mig. Skönt att 7 stycken (eller samma person som röstat 7 gånger), tycker att den är überbäst (eller best, som man kan stava det...). Men ja, Dagens Outfit. Jag är ledsen, men jag tror nog aldrig att det kommer hända. Det här är helt enkelt inte den typen av bloggeri. Jag kan ta kort på mina strumpor någon gång. Blir ni glada då?

Kommentarer
Postat av: elin

jag skulle vilja ändra svarsalternativen lite, för innan jag dör tänkte jag slicka på riktiga brad pitt! ;)

2010-02-21 @ 11:29:45
Postat av: Sofia

Haha, lycka till ;D

2010-02-21 @ 13:48:00
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Björkman

Haha, nej jag menar inte att du ska bli ihop med en Sumobrottare ;P Lite hälsosamt naturligt normal (detta fina ord "normal") tycker jag låter bra!



Asså du, vissa har haft det bra.. nu får du alltså känna på hur jag alltid haft det! Gå in på min blogg massvis med gånger och hoppas på att "Kommentarer (0)" ändrats till "Kommentarer (1)" eller mer.



Gött! Överens! Visst är det lätt så att man faller för låtar som inte låter som Idol x35?



Jag röstade INTE på veckans outfit! Never. Men det sistnämnda var absolut en bra idé! Dina fötter, med och utan strumpor, före - efter! O lala, Paris Catwalk nästa! Skulle bli en snygg ironisk spark åt de hundratusen tjatiga bloggar som bara måååste ha veckans outfit -.-

2010-02-21 @ 16:14:46
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: doris

JAAA! Vi blir GLADA !

2010-02-21 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0