Sånt som antagligen var roligare när man såg det live

Ida står på golvet (på vanligt vis) och studerar sin mage.
Johanna säger "Åh! Sådär kan jag också göra!" och trycker ut magen så mycket hon kan.


Jag: Hahaha. Om man gör såhär på Johanna ser hon jätterolig ut!
(fipplar)
Mutti: Varför då?
Jag: Men. Hon ser ju jättetjock ut!
Mutti: Aha.


Sara sitter och andas ut som en tok. Alltså, bara andas utåt.
Vi: Vad gör du?
Sara: Jag rapar. Om jag andas ut mycket samtidigt så hörs det inte. Jag brukar sitta så i klassrummet, och då tittar alla konstigt på mig, och jag kan ju inte säga att jag rapar...

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

HAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHAAHAHHAHAHAHAHA!

2010-01-05 @ 22:59:36
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0