Galapremiär på Rigoletto YAO

Som jag sa tidigare vann jag två biljetter till galapremiären av Streetdance 3D igår, vilket ledde till att jag grabbade med mig Malin dit idag. Myycket trevligt. Bra film (Y) För den som tycker om dans så är den definitivt sevärd. Killen borde dock ha varit lite snyggare... faktiskt. Är det en dansfilm så är det.


Våra fötter på bio.


När vi kom dit fick vi en massa gratis chips, tuttifruttipåsar, smoothies och sånadär smarta Vitamin Well-drycker. Très bien. Jag tog bara lite mer än man egentligen fick. Lite.


Nu har jag två tuttifruttipåsar kvar. Wiiiiiie.


En Sofia och en Harry på bio. Tillsammans med våra fötter. Och jo, vi är röda i ansiktet för att vi-satt-ute-i-solen-i-tre-timmar-och-tittade-på-fotboll-utan-solkräm. (Vi tittade inte på en fotboll utan solkräm, utan vi hade ingen solkräm när vi tittade på fotbollen.) (och juste, fotbollen använde de i spelet som kallas  f o t b o l l  , så det inte blir några missförstånd.) Det var Bromma-Blackan. Lite smått kaos där ett tag. När vi klev av tunnelbanan på vägen dit blev vi attackerade med fem ägg. Av fem ägg. Hohohoho.


Och så får man såklart inte glömma att det även var en bio på bion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0