Fasen vad ballt

Jag vet inte om jag någonsin berättade om mitt hårspänne som fastnade i min nyckelring...?

Har jag?

Hm. Jag berättar en gång till för säkerhets skull.

Jag har en fin liten väska, med ett fint litet innerfack där jag brukar ha mina nycklar som sitter fast på en nyckelring. På den här nyckelringen har jag ett litet speciallypsyl (som luktar twist :D"), som sitter sitter fast med en liten, liten ring. En dag hade jag lagt ett hårspänne i samma fack, och när jag skulle ta upp nycklarna på morgonen, SATT HÅRSPÄNNET FAST I DEN DÄR LILLA LILLA RINGEN.

Hur tusan gick det till? FETT BALLT! (det finns iofs en liten, liten öppning i ringen, men ÄNDÅ)

SÅNT HÄNDER INTE! (jag var den enda som tyckte det här var coolt... jättekonstigt)

I alla fall så hände samma sak IGEN i förrgår! Fast den här gången hade jag lagt i ett USB-minne (fullt med HIMYM, mycket viktiga grejer), som hade en liten, liten ring på sig. Och när jag tog ut nycklarna på morgonen, SÅ HADE USB-MINNET FASTNAT I DEN LILLA RINGEN PÅ LYPSYLET. Det är ju sjukt! Helt jätteballt. Den här gången tog jag bild:

Ni ser den lilla öppningen på ringen? DÄR kom USB-minnet in. DÄR. Det är ju omöjligt att det lyckas fastna i en sån liten ring när de ligger och snurrar runt i en ficka. Det borde inte hända.

(det borde tilläggas att den där ringen på lypsylet brukar snurra runt också..)

COOOOOOLT!!


Och juste, jag bakade igår..(:D)

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

hej sööt :>

ska vi följa varandra på bloglovin? <3

2010-03-13 @ 13:36:07
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: doris

Idag, den 14e mars (3.14) är det pi dagen! hoppas du hyllar den på ett bra sätt på din blogg ;)(http://vetenskapsnytt.blogspot.com/2006/03/pi-dagen-den-143.html)

2010-03-14 @ 00:02:22
Postat av: Björkman

Mm, men som sagt, var längesedan det hoppade ur led nu. Som skönt är. Det är ingen behaglig känsla när det väl har hänt kan man ju säga. Pinsammaste stället var på den tiden jag tränade golf och skulle slå ut ett träningsslag och det bara vek sig och man rasade ihop som en säck potatis i plågor bland alla andra som stod och tränade. Men det brukar gå över relativt snabbt iaf bra man vilar lite. Enda gången det gått riktigt illa var i högstadiet när jag spelade basket. Då blev det tappa knäet på blod och ha gips en vecka.



Haha.. jag är la gammal då :P Född gammal! Alltid varit lite lillgammal. Men jag lider ju inte av det, är väl snarare bra att slippa höra såna störiga toner?



I agree.. :) Minns att du skrev det citatet. Klockrent.



Haha, klart du kan säga så. Hår, rygg och fötter. Men varför ljust dessa delar? Tyckte du klagade alldeles nyss på att ryggen knakade och fötterna hade värsta höga fotvalven? :P



Ditt ordförråd är bra mkt bättre än många andras. Preferenser är typ vad man gillar, föredrar, alternativt inte gillar och föredrar. Liksom ens tycke. Om du säger t.ex. att du gillar ananas och ogillar mackor så är mina preferenser lite annorlunda eftersom jag ogillar ananas och gillar mackor :)



Jag skriver inte så mycket av den typen av dikter idag, men visst händer det någon gång. Men oftast blir det då att det börjar med att jag skriver det som faller mig in, typ som en inledning, sen snöar jag vidare på vad jag känner och så som i en mer "vanlig" dikt.



Varse!

2010-03-14 @ 14:37:15
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0