Filmtajm

Idag blir en riktig slappardag. Med lite skön träningsvärk i rygg och axlar lägger jag mig i soffan och tjockar film. Har precis tittat klart på X-men. Väldigt bra film, faktiskt. Tyvärr har vi inte tvåan och trean... blä. Det var ett tag sen man såg dom.

Jaja, nu blir det Terminator 2 i alla fall. Såg ettan på TV för några dagar sen, så nu är det dags för fortsättningen.

Hasta la vista - I'll be back.


Vem är coolast?


Terminator är snäppet coolare, men Wolverine är snyggare. Fast han kan skippa sina polisonger...

Kommentarer
Postat av: Björkman

Arnold i T2 är alltid coolast! Ingen slår honom, Ingen I say!

Jag har förresten polisonger, men inte så'na Wolverine-raggarmaffiga :P



Ja, livrustkammaren du vet i slottet med massa gamla kläder och tavlor och lyxig droska och mojs :)



Jaså det gör det. På något sätt förvånar det mig inte alls med tanke på humorn du visat upp hittills ;) Jag trodde inte det fanns Stockholmare med Göteborgshumor.. men det är jag glad att det gör :D Härliga fördomar som blir motbevisade!



Jadu.. jag har definitivt lättare att se fötter som sexiga än får iallafall så jag kan nog inte hjälpa dig med fårfrågan tyvärr :P Men ja, de borde ju också få sitt! Du har ju dragit fram dem i ljuset.



Förresten föredrar jag saft framför Cola. Såå..med falsettröst: "Eeh, jag vill ha saft!" Är du en stor Cola-människa?

2010-03-02 @ 16:51:31
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0