Tunnelbanetur

Ibland kan det finnas rätt roliga reklamskyltar i tunnelbanor. Idag såg jag en, och blev lite... paff. Den var så otroligt tråkig, onödig och konstig:

Man kunde då skicka ett sms till ett nummer för att få svar på frågan. Men vem tusan vill veta sånt? Varför? Vad är det bra för? Så otroligt... konstig reklam.


Sen hittade jag den här bakom mig, det var lite roligare:

Höhöhö. På Sjöfartsmuseet.


Mycket gammal, men fortfarande mycket rolig: 

"Hierarkisk struktur", "Platt struktur", "Nätverksstruktur"..... "Ingen struktur" hahahaha.


P.S. Glöm inte mitt inlägg två bitar ner.

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

men inte så krångliga saker :(

2010-03-10 @ 16:21:47
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Thomas Pettersson

hehe, jag såg en annan likande undersökning :D hur många tar med jobbdatorn på semestern? :D

2010-03-10 @ 16:41:40
Postat av: Sofia

Hahah, asså vafan? Vem vill veta sånt xD?

2010-03-10 @ 16:47:30
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0