En fin bildsammanfattning av Tovetorp

På Tovetorp (som vi alltså var i för att vi läser Naturvetenskaplig Forskning) gjorde vi massor. Det var trevligt. Vi...


... Letade små djur i bäckar



... Räknade hur många platser vi räknat små djur på



... Samlade ihop de små djuren vi hittat på varje plats



... Artbestämde de små djuren. Det här är en natttrollsländelarv, mer specifikt en grusbyggare.



... FIKADE! :D



... Såg ut som femåringar i vadarbyxor (detta gällde kanske mest mig... mina byxor var 40 storlekar för stora)



... Lekte döda-fiskare-som-flutit-iland-någonstans (... eller "solade")



... Hade stånd. (Den här bilden har jag garvat MYCKET åt)



... Blandade kort med clownperuk



... Försökte se så efterblivna ut som möjligt. Doris tyckte inte att han lyckades. Jag håller inte med.



... Hittade ett ormskelett



... Cyklade :D



... Och som allt annat så var cykeln för stor för mig. Kan de inte inse att det faktiskt FINNS små människor på den här planeten?



... Matade dovhjortar :D



... MÅNGA dovhjortar... :D



... Kläckte ur oss smarta kommentarer. Eller Fisk, rättare sagt. Vi ser en stor myrstack som är byggd på några stooora grenar. Fisk: "Hur fick de dit de där stora pinnarna?". Herregud.



Sen har jag inte bilder på allt. Men vi spelade pingis, grillade korv (som jag ÅT också), fikade ännu mer, tittade på en stor magnetisk sak som var till för att experimentera på fåglar, hade roligt, diskade petriskålar (måååånga petriskålar) (För de icke-naturare som inte vet vad en petriskål är:
)
, åt god mat, tittade på säsongsavslutningen av Andra Avenyn och.. sen var det väl slut. JUSTE! Vi åkte hem också. Trots att vi bara varit borta över en natt kändes det jättekonstigt att komma tillbaka till civilisationen. Människor överallt. Perkele.

Kommentarer
Postat av: Björkman

Ja, skämmes ta mig fan!



Jaså.. det kan jag förstå, men varför detta? Hata brukar ju inte göra saker så mycket bättre. Jag försöker att älska så mycket det går (sluta genast, jag ser att du misstolkar mig!) och inte hata. Jag mer öhm.. ogillar starkt..? (A) Eller stör mig är bättre. Jag stör mig på mycket.



Åhå, bra där! Det borde säljas fler nyttiga alternativ i bions kiosker överlag.

Jag tvingades dock äta iaf lite godis i helgen när en "ondskefull" faster skänkte mig och brorsan en massa Toffifee..



O ja, min bror är en stor konstnär! Med hans artisteri och våra kombinerade manusskills så är vi världskända på nolltid!



Vad händer för dig i sommar, förutom att du skulle jobba? :)

2010-05-10 @ 22:28:08
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: doris

Jag lyckades inte med efterblivandet där, dock gjorde jag det senare på Askö! (anledningen till att jag befinner mig så här långt tillbaka i tiden är för att jag för research efter munnar (och för att undvika läxor))

2010-09-14 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0