Filmfilmfilmtajm

När jag satt och msnade med Elin i godan ro, kom jag på att jag får det jäkligt stressigt i sommar. Inte nog med att jag ska till Gran Canaria, jobba, landet, forskarskola.. jag måste se sjuhelsikes många filmer också.

Robin Hood (ses förhoppningsvis nångång nu under långhelgen iofs)
Prince of Persia: Sands of time (Jake Gyllenhaal... OUFF. Fast den här ska jag ju faktiskt se med Lisa om inte alltför lång tid.)
Sex and the city 2
Remember me
Snabba cash
A nightmare on Elm Street
Kick ass
Eclipse

Och så får vi inte glömma min filmlista med knappt 1000 filmer. Hejaheja, Sofia!

(filmlistan är på g... typ. Det tar sjuuukt lång tid att lägga alla i rätt kategorier på ett snyggt sätt)



Jo, han ÄR snygg. Tycker om leendet. Vem vill säga emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0