Mördarleken

Idag drog Killergame igång.

Killergame är en lek som skol-IF kommit på. Man får en lapp med namnet på en person. Den här personen ska man döda genom att krama honom/henne bakifrån. Då får man deras lapp o.s.v. Man ska alltså fokusera på att döda en person samtidigt som man själv riskerar att bli dödad. Det är sjukt roligt att se alla så paranoida. Alla går så nära väggen de går, vänder inte ryggen till någon, går omkring med bodyguards. Vissa sätter sig till och med och äter under bordet under lunchen. Alla sitter med skolfotokatalogen i högsta hugg för att se vem det är man ska döda.

Jääätteroligt. Det blir en hel del jakter och fighter. Mycket intressant.


Hur som helst så gick det inte bra för mig. Efter första lektionen hann jag gå halvvägs nerför spiraltrappan innan jag dog. Det stod tre människor i närheten när jag skulle gå förbi, de såg inte särskilt skumma ut så jag gick på. Och så dog jag. Poff. Död.

Menmen, det är ändå roligt att titta på. Vi har några levande kvar i klassen i alla fall. Kämpa pååååå :D


Paranoid Sofia

Kommentarer
Postat av: Linus

Läste ditt sms nyss, hade inge batteri på mobilen tidigare. Jag dog ju som sagt, men tack ändå:) Nu ska jag hjälpa Erik vinna hela skiten! PS. Han jag skulle döda var inte i skolan ida och Erik ska döda honom nu:D DS.

2010-05-26 @ 18:35:15
Postat av: Sofia

hehe, det är lugnt (; jaaaa, très bra idé! :D Ofta han skulle döda honom halv sju? haha

2010-05-26 @ 22:18:44
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0