Shutter Island

Jag kom hem för inte alltför lång tid sen. När vi träffades vid bion för att hämta biljetterna sa vi "Vi ska vara nyttiga ikväll, inget godis på bion!"

... och så gick vi till donken ;PpPppPp


Där åt jag 9-pack chicken nuggets (som jag inte ätit på år och dar.. jag tar alltid "tjejhamburgaren" mcfeast), som jag fick vänta på i typ 10 minuter.

... gå med i min nya grupp på ansiktsboken "Man står och väntar på sitt sexpack... och så är man på donken ;PpPPpPpp"


Sen blev det bio. "Nu har vi tjockat klart, nu får vi ABSOLUT inte äta godis på bion!"

... och så köpte vi ahlgrens bilar ;PpPppPpp (i en sån där gullig burk, så nu är jag skyldig Fia 12,50.. inte glömma!)


Och så var det alltså Shutter Island. Grymt bra film. Verkligen.. rekommenderas. Jag älskar såna filmer där man hela tiden tror att man förstår alltihopa och verkligen tror på att man klurat ut hur allt ligger till... och så är det inte så (... ;PpPppPp). Den påminde väldigt mycket om två filmer som jag skrev här förut men som jag kom på att jag inte borde skriva för det kan sabba hela filmen för de som ska se den i framtiden. (lång mening).

Se den! Helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0