Angående förra inlägget

Hej kära läsare! Nu är det som så att det senaste inlägget var en så kallad bloggrape.

Begreppet 'bloggrape' härstammar från det som vi alla någon gång råkat ut för - facerape. Någon loggar in på din facebook utan din vetskap och postar något väldigt konstigt som får många av dina facevänner att klia sig i huvudet. Som ni kanske då förstår är en bloggrape samma sak, fast på bloggen.

Alltså, Deostick loggade in på min blogg igår kväll och skrev det som ni kan läsa i inlägget nedan. Inget som står där är korrekt, förutom det faktum att det var fezt. Utan spyor. Heeeelt och hållet utan spyor. Om vomiter hade kommit på visit hade jag fått panik.

(det var mamma som tvingade mig att skriva det här inlägget, bara för att vi har gemensamma vänner på facebook, hoho)

(men jag tycker att det är roligt att antalet unika besökare stiger med 10 pers varje gång det skrivs om något sånt)

Kommentarer
Postat av: Mutti

Moahahahaa...mamma har makt. Mutti power.

2010-11-14 @ 20:49:54
Postat av: doris

vi spydde allihop när du inte såg på

2010-11-14 @ 21:29:32
Postat av: Deostick

Det var faktiskt Johan som utförde bloggrapen... (min idé dock (Y) ) hähäh

2010-11-14 @ 23:17:01
Postat av: doris

va? jag satt ju på övervåningen och.. eh.. typ.. satt..

2010-11-15 @ 23:15:54
Postat av: Sofia

hmm... jag vet inte jag..

2010-11-15 @ 23:37:47
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0