För alla PH-fans

Ikväll går alla avsnitt från veckan i repris på TV6. Det sätter igång om 23:00 och slutar sen runt halv två. Bra eller vad? Jag har nämligen missat hela veckan (förutom i onsdags) p.g.a. en massa plugg och andra lite halvt oviktiga saker, så jag tänkte ta igen allt nu. Har visserligen fått höra att det inte finns så många sköna personer.. och av det jag såg i onsdags så håller jag nog med. Hoppas det blir bättre. Just nu är mitt hatobjekt Melissa. Vilken störig brud. Emanuel verkar fett awesome, fast bara när han har håret uppsatt. Då ser han faktiskt rätt bra ut (brukar inte vara ett fan av killar med långt hår, men han är nog ett undantag). Dialekten, också.

Så, alltså: PARADISE HOTEL FFS!!


Emanuel, yao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0