The Guardian

Den gick på tv igår, kanal fyra. Kevin Costner och Ashton Kutcher i huvudrollerna. Jag tyckte om den. Den hade lite av varje. Spänning, lycka, sorg o.s.v. Jag kan förstå att vissa tycker att den är lite seg, men det gjorde inte jag. Funkade väldigt bra, faktiskt. Och så knöts hela filmen ihop på ett så fint sätt i slutet. Jag har alltid hållit mig borta från den filmen förut när jag sett den på hyllorna i videobutiken. Jag vet inte riktigt varför, egentligen. Det måste ha någonting med fodralet att göra... den fick filmen att se ut som att den var något annat. Men den rekommenderas.



Problemet med "varje-gång-jag-ser-en-film-ska-jag-skriva-om-den-i-bloggen"-idén är nog att jag inte är så bra på recensioner. Det har aldrig varit min favorittexttyp, om man säger så. Jag föredrar noveller. Möjligtvis även debattartiklar. De brukar gå rätt bra. Men ni får nöja er med sånt här krafs.

Och Vanilla, ditt inlägg kommer, men det var en jobbig fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0