Hard work, work

Nu måste Sofia jobba på. Jag var så sjukt trött när jag kom hem efter skolan (halv två), så jag gick jag och la mig i sängen och sov i två timmar. Sjukt skönt. Dessvärre betyder det att jag måste plugga nu istället. Två labbrapporter ska in på fredag. Den ena handlar om biologisk mångfald i en bäck, den andra handlar om biologisk mångfald bland växter.

Inte direkt någon mångfald vad gäller labbar.

Dessutom är det dags att börja skriva på projektplanen för projektarbetet. Så det är dags att köra köra köra på för att hinna klart med allt. Fast det känns ändå rätt bra. Det är inte alls lika jobbigt att skriva inledningen på en labbrapport längre. Jag har faktiskt till och med tagit uppgiften att skriva inledningen på BÅDA labbrapporterna. Hur bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0