packa mera

Nu har jag gått runt och packat i typ två timmar. Vet ni hur mycket jag kommer att ha med mig ner till Stockholm? Helt grovt mycket. Som jag tidigare kanske nämnt så har jag inte tvättat sen jag flyttade hit i typ september, vilket innebär att jag har en jäääklans massa smutstvätt att bära med mig. Tvätten fyller en stor IKEA-kasse, två papperskassar, en skitstor väska och en mindre väska.

Utöver det har jag ungefär två kassar julklappar, en resväska med random saker jag behöver, en till väska med random saker och så blir det ytterligare en papperskasse med plugg och lite mat från kylskåpet som riskerar att bli oätbar om jag lämnar den här. Och så min kudde förstås. Sjukt viktigt.

Egentligen vill jag ha med min massagestol, mitt täcke och min dator också... men det tror jag inte att pappa vill.


min smutstvätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0