Det är min födelsedag på lördag...

... och det kommer bli helt faaabulous!

Jag börjar fira redan på torsdagen med köttkväll och fest på Stocken med härliga uppsalare. På fredagen åker jag hem till Stockholm för att fira min födelsedag med familjen på lördagen. Jag var jätteorolig att jag skulle missa det fina att bli väckt på morgonen med sång och paket. Det har alltid varit bland det mysigaste med födelsedagar (även om alla ser ut som döda zombies och sjunger som kråkor eftersom det oftast är skittidigt på morgonen), men nu missar jag ju inte det! Senare på dagen blir det väl någon form av fika och üüübergod middag (som bestäms av mig, om vi fortfarande kör de reglerna trots att jag inte bor hemma egentligen) och sedan firar jag lite med mina vänner. Preliminärt är det kth:s tentapub som gäller, men vi får väl se! Kommer bli awesome hur som helst.

På önskelistan i år står bl.a.:
- Vänner - hela serien (som just nu säljs för halva priset på cdon.com (din skivbutik på nätet)
- Bones säsong 6
- Asfina shotglas från Åhléns
- En såndär liten apa som blåser nagellacket torrt
- Pengar till en dator (har bestämt mig för att lägga max 8000, verkar som att man får det jag är ute efter för de pengarna)

Jag återkommer senare med vad jag fick ;D



Snart 19 yao. Inte så jäkla liten längre. Bah.

Kommentarer
Postat av: Sara Nyberg

vad betyder melankolisk? :(

2011-10-17 @ 17:39:35
URL: http://nybergsara.blogg.se/
Postat av: fisk

Hahah, trodde på riktigt du önskade dig vänner.. hann tänka "men..men.. duger inte vi? :(" hahahaa

2011-10-17 @ 19:08:59
Postat av: Sofia

hahahahha fiiiisk

2011-10-17 @ 19:49:33
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0